Betalingsvoorwaarden


Nadat u bij ons een reservering heeft gemaakt, online of via onze receptie, ontvangt u binnen 48 uur een bevestiging.

1. U heeft de reservering bij het maken al online betaald

Mogelijk heeft u de reservering direct online betaald. In dat geval ontvangt u geen factuur van ons per mail. Bij aankomst in de residentie ligt de factuur (die u al heeft betaald) voor u klaar.

2. Reservering betalen, wij sturen u een factuur met betaallink

Mocht u de reservering niet hebben betaald, dat ontvangt u 30 dagen voor aankomst bericht van ons met de factuur en verzoek tot betaling door middel van een betalingslink. Mocht de reservering binnen 30 dagen plaats vinden, dan ontvangt u enkele dagen na het maken van uw reservering een factuur met betalingslink. U kunt heel gemakkelijk via de link betalen.


3. Reservering contant betalen

Er zijn ook gasten die liever contant betalen bij het hotel zelf of om een andere reden niet online kunnen of willen betalen. Daar willen we graag rekening mee houden, maar dan is reserveren via het systeem helaas niet mogelijk. Wilt u in onze residentie verblijven en contant  of handmatig met de pin of credit card betalen, dan verzoeken we u vriendelijk een mailtje te sturen naar info@residentieoosterschelde.nl of te bellen naar: 0031 (0) 167 576046. We maken de reservering dan handmatig voor u aan. Bij aankomst kunt u uw reservering dan contant of via de pinautomaat voldoen.

Met het voldoen van een termijn of de hele huursom gaat u akkoord met onze voorwaarden.